Kawaii Cute Dancing Kaoani

miercuri, 29 august 2012

Blue

Hey!Mi-au crescut unghiutele foarte mari, asa ca le-am taiat. Acum au 6 saptamani si nu mai arata atat de bine.Acum o saptamana mi-am cumparat un produs nou,un finish si mi-am zis sa-l incerc sa vad ce poate.Aceste poze sunt facute dupa o saptamana de cand mi-am facut unghiuta si mai exact aratatorul.
Sunt multumita de finishul achizitionat,pot sa-l folosesc cu incredere;)unghia de langa aratator nu e refacuta ,cred ca se vede ,m-am jucat doar:DAm pictat-o si am dat-o cu lac de unghii transparent.

O zi frumoasa! :*



2 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt cele albastre.
    Sa folosesti produsele cu placere.
    Pupici, ne vedem maine !

    RăspundețiȘtergere
  2. ps: abia astept sa vad ce ti-ai mai cumparat nou pentru unghiute :D

    RăspundețiȘtergere